*~《Pretty Medicalの初體驗》我要跟你們永別了,再見~*

放心放心,我點會捨得呢度咁多咁好嘅sis呢?曼麗要永別嘅係我面上可惡的色斑。雖然曼麗得到媽咪的遺傳,擁有其他人都羨慕的白皙肌膚,可是就是因為白的關係,色斑就更加明顯,加上年紀日長,色斑越見明顯,尤其我的色斑圍着我的眼周而生,特別顯得蒼老,甚至有點像老人斑!(囧)
近睇d斑係咪好明顯呢?尤其我左邊面d斑特別多,就連貼近眼的下眼簾都有黑色素斑存在,搞到好似我個黑眼圈好勁咁=.="。我d斑圍住我隻眼嚟生,眼皮位都有斑出現,而市面上針對眼的去斑產品也不多,亦唔係所有美白產品都適合用於眼位,所以去斑真係特別麻煩!之前曾請問過醫生,他們都說眼皮位多數都唔可能做去斑,因為風險較大,唔會見議做laser!
好幸運今次被Pretty Medical選中了接受她們的納米去斑激光療程,之前已聽聞好多sis都到過Pretty Medical做laser去斑,所以對其都十分有信心,在之前曾上去做皮膚分析,同Sydney講過我所遇的色斑煩惱,她說我的色斑屬於深層色斑,比一般表面色斑/雀斑更難打甩,但至於我近眼及眼皮位置的色斑,她好堅決的告訴我很有信心可以做到,還給她本人打斑前後的照片給我看,令我對她們更有信心及放心,所以被選中後我真係開心到暈呀!職員打嚟比我confirm時我仲反問返佢真係揀中我??哈哈(傻婆)
上星期六18/Jun懷著很期待的心情去到Pretty Medical接受第一次去斑療程,職員同樣友善親切,給我換過拖鞋後就入房進行療程,在進行前治療師Luvvy很詳細的跟我說今次所使用的納米激光機的功能,是用laser直接打到肌膚底層把黑色素打散,在進行過程中會感覺到如被橡根不停在面上彈彈彈,因我本身都有做開laser脫毛,所以感覺不算強烈,可接受的!
Luvvy先替我做一邊看看效果再幫我完成埋另一邊面,在過程中完全沒有不舒服的感覺,只有輕微的灼熱感,聽到儀器不停在面上"啪啪啪"聲響,遇到色素較深的位置聲音特別大聲和在替我打近眼位時比較緊張外,其他都沒太大反應!
做完後Luvvy替我敷上mask,因為做完laser後肌膚會變得比較乾,所以做完後需要特別的保濕護理,之後再幫我搽返保濕lotion同防曬就完成晒了!
做完後肌膚沒有什麼不適的感覺,而且原來這部激光機可有拉提作用,做完後肌膚都好似變得較為緊緻,仲可收細毛孔添!整個療程中我從未見過效果,打完後Luvvy比塊鏡我一照..................當時真係有d打左個突!塊面一點點出血咁嘅樣?好似比人毒打完咁!
不過原來這是正常反應,呢d佢地稱為"紅沙",過幾日就會退,而d斑就跟住d"紅沙"退晒,咁就變得靚靚架喇,現在唯有扮住幪面超人返工先啦.......哈哈!
好期待肌膚變得白白滑滑,今次整個療程會進行5次打斑療程,期後會繼續為大家跟進療程進度,大家密切期待曼麗的褪變過程啊!
**To be continue......**