*~開始我第一支神仙水~*

好開心今次可以得到skII的試用機會,開始我人生第一支神仙水

收到email通知後到銅鑼灣sogo club領取及做皮膚分析,但去到時她們說要預約才可幫我做皮膚分析,但email上從沒提到需要預先預約,我那天專登出到銅鑼灣去拎,唔通要我再出過嚟?我見間野又冇人,而且做個分析都好快啫,佢點都唔肯,我話我冇時間再約過時間,佢就同我講咁一係我照比份試用set我但唔幫我做皮膚分析..............

所以我以下既文章係完全冇做皮膚分析既結果,只有試用效果而已!

相信好多人都很了解skII Pitera的經典成分好處,這我就不再多加說明了。

今次主要講我對這set的試用效果及感想!
這set體驗裝裡面分別有
Facial Treatment Clear Lotion(40ml)、Facial Treatment Essence(75ml) & Facial Treatment Mask(1pcs)



潔面後用
Facial Treatment Clear Lotion (貨size 150ml / HK$365)





質地輕盈水潤,用化妝棉浸滿化妝水輕擦T區,接著從中間向外拭擦U區,之後拭擦頸部。避免太接近眼部。每次用量為3公分直徑供大約30日的日夜使用量。



當中成份有AHA、PITERA,當中含水楊酸可幫助去除老化角質及殘餘污質,調理皮膚,令肌膚光滑緊緻,撫平皺紋。

拭擦後,可見化妝棉把面上污質及角質都去掉,真正的把面上污垢清除。




用後肌膚的水油及彈性都增加了不少,即使保濕。




接著使用俗稱神仙水的
Facial Treatment Essence 75ml / HK$420


神仙水可幫助調節肌膚自然更新週期,令肌膚的代謝維持住28天,幫助肌膚達到光滑緊緻,自然剔透,真正由內靚到外。

曼麗以為神仙水會比較濃稠一點,但原來它質地非常輕盈如化妝水般,以化妝棉輕塗面上,第一次用時可能曼麗本身的肌膚太乾,敷上時有一陣刺痛感,但不會令皮膚有泛紅敏感情況,敏感肌都適合用。



想加倍護理肌膚可配合埋SK-II Facial Treatment Mask / HK$480(6pcs) or HK$680(10pcs)


面膜有雙重酵母的處方,能一次過補充肌膚約10倍的Pitera天然活膚酵母精華,能更快速、有效的發揮豐富Pitera精華之功能。
能快速使肌膚呈現柔白效果,改善膚質呈現均勻漂亮的透明感,並有效防止日曬所引起之皺紋、暗沉、斑點之產生,柔軟肌膚保持肌膚潤澤及健康。

面膜紙為厚身,拿出來時完全能抓緊精華不會滴漏,剪裁貼面能顧及每寸肌膚。



精華豐富,曼麗把面膜上多出的精華塗於唇上再用化妝棉蓋上,用作唇膜使用,令唇部也同時照顧到!




敷完後仍然有很多精華在面上,以按摩手法令精華完全被吸收,肌膚即使變得富有彈性及緊緻,皮膚水份變得好飽滿!
(相片完全沒加工,加亮,美肌,柔和,完全百分百真正素顏)



***~~~~***~~~~***~~~~***~~~~***~~~~***~~~~***~~~~***~~~~***~~~~


曼麗第一次體驗了SK-II的神奇功效後,終於明白為什麼SK-II一直是很多名人推祟愛用產品之一,用後的確令我有驚喜,肌膚毛孔變得幼細,而且摸落肌膚變得好滑,真的如廣告般形容好似雞蛋咁滑,完全沒有誇張。而且膚色均勻有光澤,有如從底部透出來般!




開始你第一支神仙水未呀?我曼麗就開始了,你地都快d體驗一下SK-II的神奇效果啦!



想了解更多SK-II產品,可瀏覽SK-II網頁:
http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx


或歡迎聯絡我: manis_ml@hotmail.com